Tabela – sortowanie, hover, paginacja

V1

Kod wskaźnika
NazwaMiejsce w raporcie
GRI 2-1Dane organizacyjneProfil działalności
GRI 2-2Podmioty objęte raportowaniem zrównoważonego rozwoju w organizacjiO raporcie
GRI 2-3Okres sprawozdawczy, częstotliwość raportowania i dane kontaktoweO Raporcie
GRI 2-4Zmiany w raportowanych informacjachKontakt
GRI 2-5Zewnętrzne poświadczenieOpis procesu raportowania
GRI 2-6Działalność, łańcuch wartości i inne relacje biznesoweO Santander Bank Polska/Profil działalności
GRI 2-7PracownicyPotwierdzenie audytu/Niezależna atestacja
GRI 2-8Osoby świadczące pracę na rzecz organizacji, które nie są jej pracownikamiProfil działalności
GRI 2-9Skład i struktura najwyższego organu zarządzającegoZrównoważony łańcuch dostaw
GRI 2-10Powoływanie i wybór najwyższego organu zarządczegoZielone finanse
GRI 2-11Przewodniczący najwyższego organu zarządzającegoStruktura zatrudnienia
GRI 2-12Rola najwyższego organu zarządczego w nadzorowaniu zarządzania wpływamiWyniki w obszarze społecznym
GRI 2-13Przekazanie odpowiedzialności za zarządzanie wpływamiStruktura zatrudnienia
GRI 2-14Rola najwyższego organu zarządczego w raportowaniu kwestii zrównoważonego rozwojuWyniki w obszarze społecznym
GRI 2-15Konflikt interesuSkład Zarządu/Opis struktury zarządczej
GRI 2-16Informowanie o istotnych kwestiachKomitety/Opis struktury zarządczej
GRI 2-17Wiedza zbiorowa najwyższego organu zarządczegoRóżnorodność w miejscu pracy
GRI 2-18Ocena wyników działalności najwyższego organu zarządczegoPowoływanie zarządu, ocena jego działań, wiedza i kompetencje członków/Opis struktury zarządczej
GRI 2-19Polityka wynagrodzeńPowoływanie Rady Nadzorczej/Opis struktury zarządczej
GRI 2-20Proces ustalania wynagrodzeniaSkład Zarządu/Opis struktury zarządczej
GRI 2-21Wskaźnik rocznego wynagrodzenia całkowitegoRola zarządu i rady nadzorczej
GRI 2-22Oświadczenie o strategii zrównoważonego rozwojuKomitety/Opis struktury zarządczej
GRI 2-23Zobowiązania ujęte w politykachOpis procesu raportowania
GRI 2-24Realizowanie zobowiązań ujętych w politykachKonflikty interesów/Wartości i etyka
GRI 2-25Procesy naprawcze dotyczące negatywnych oddziaływańWartości i etyka
GRI 2-26Mechanizmy zasięgania porad i zgłaszania obawPowoływanie zarządu, ocena jego działań, wiedza i kompetencje członków
GRI 2-27Zgodność z przepisami prawa i regulacjamiPowoływanie zarządu, ocena jego działań, wiedza i kompetencje członków
GRI 2-28Stowarzyszenia członkowskieZasady wynagradzania zarządzających
GRI 2-29Podejście do angażowania interesariuszyZasady wynagradzania zarządzających
GRI 2-30Układy zbiorowe pracyPolityka wynagrodzeń dla pracowników
GRI 3-1Proces określania tematów istotnychZasady wynagradzania zarządzających
GRI 3-2Lista tematów istotnychList Michała Gajewskiego, CEO Santander Bank Polska S.A.
GRI 3-3Zarządzanie tematami istotnymi (określonymi jako istotne na matrycy istotności tematów)Strategia i model biznesowy Banku
GRI 201-1Bezpośrednia wartość wytworzona i podzielonaStrategia i polityki dotyczące ładu korporacyjnego
GRI 202-1Wysokość wynagrodzenia kobiet i mężczyzn w stosunku do płacy minimalnejZrównoważony łańcuch dostaw
GRI 203-2Znaczący pośredni wpływ ekonomicznyStrategie i polityki dotyczące środowiska i klimatu
GRI 205-2Komunikacja i szkolenia poświęcone politykom i procedurom antykorupcyjnym (wskaźnik raportowany częściowo)Dostosowywanie portfela do celów Net Zero do 2050
GRI 205-3Potwierdzone przypadki korupcji i działania podjęte w odpowiedzi na niePolityka praw człowieka
GRI 301-1Surowce według wagi i objętościStrategia i model biznesowy Banku
GRI 302-1Zużycie energii w organizacjiStrategia i polityki dotyczące ładu korporacyjnego
GRI 303-1Zużycie wody jako wspólnego źródłaWartości i etyka
GRI 305-1Łączne bezpośrednie emisje gazów cieplarnianychZrównoważony łańcuch dostaw
GRI 305-2Łączne pośrednie emisje gazów cieplarnianych według wagiStrategie i polityki dotyczące środowiska i klimatu
GRI 305-3Inne pośrednie emisje gazów cieplarnianychPolityka praw człowieka
GRI 308-1Odsetek nowych dostawców, którzy zostali poddani ocenie wg kryteriów środowiskowychWybór tematów istotnych dla Banku
GRI 401-1Łączna liczba i odsetek nowych pracowników zatrudnionych oraz łączna liczba odejść w okresie raportowaniaWartości i etyka
GRI 401-2Świadczenia dodatkowe (benefity) zapewniane pracownikom pełnoetatowymReklamacje
GRI 403-2Identyfikacja zagrożeń, ocena ryzyka i badanie incydentówWartości i etyka
GR 403-5Szkolenia pracowników w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracySpełnienie wymogów regulacyjnych ESG
GRI 403-6Promocja zdrowiaTransparentność
GRI 403-9Rodzaj i wskaźnik urazów związanych z pracąPartnerstwa i zaangażowanie na rzecz zrównoważonego rozwoju
GRI 404-1Liczba dni szkoleniowych w roku przypadających na pracownika według struktury zatrudnieniaNasi interesariusze
GRI 404-2Programy rozwoju umiejętności menedżerskich i kształcenia ustawicznegoStruktura zatrudnienia
GRI 404-3Odsetek pracowników podlegających regularnym ocenom jakości pracy i przeglądom rozwoju kariery zawodowej, według płci i kategorii zatrudnieniaWybór tematów istotnych dla Banku
GRI 405-1Różnorodność ciał nadzorczych i pracownikówWybór tematów istotnych dla Banku
GRI 405-2Stosunek podstawowego wynagrodzenia mężczyzn do wynagrodzenia kobiet według zajmowanego stanowiskaRola zarządu i rady nadzorczej
GRI 406-1Całkowita liczba przypadków dyskryminacjiWartości i etyka
GRI 414-1Odsetek nowych dostawców, którzy zostali poddani ocenie wg kryteriów społecznychBezpieczeństwo usług, transakcji i danych klientów
GRI 415-1Całkowita wartość finansowa i rzeczowa darowizn na rzecz partii politycznych, polityków i instytucji o podobnym charakterzeWłączanie ESG do systemu zarządzania ryzykiem w organizacji
GRI 417-2Całkowita liczba przypadków niezgodności z regulacjami i dobrowolnym kodeksami dotyczącymi oznakowania i informacji o produktach i usługachSpełnienie wymogów regulacyjnych ESG
GRI 417-3Całkowita liczba przypadków niezgodności z regulacjami i dobrowolnym kodeksami regulującymi kwestie komunikacji marketingowejOdporność organizacyjna i biznesowa
GRI 418-1Całkowita liczba uzasadnionych skarg dotyczących naruszenia prywatności klientów oraz utraty danychPozytywne doświadczenia klientów
FS 14 (Suplement sektorowy GRI)Działania podjęte w celu zapewnienia dostępu do usług finansowych osobom z grup defaworyzowanychInkluzywna i zrównoważona bankowość

V2

Index wskaźników GRI

wdt_ID wdt_created_by wdt_created_at wdt_last_edited_by wdt_last_edited_at Kod wskaźnika Nazwa Miejsce w raporcie
1 i3maciej 06/03/2024 06:39 AM i3maciej 06/03/2024 06:39 AM GRI 2-1 Dane organizacyjne O raporcie
2 i3maciej 06/03/2024 06:39 AM i3maciej 06/03/2024 06:39 AM GRI 2-2 Podmioty objęte raportowaniem zrównoważonego rozwoju w organizacji O Raporcie
3 anonymous_user 06/03/2024 07:17 AM anonymous_user 06/03/2024 07:19 AM GRI 2-3 Okres sprawozdawczy, częstotliwość raportowania i dane kontaktowe
4 GRI 2-4 Zmiany w raportowanych informacjach Opis procesu raportowania
5 GRI 2-5 Zewnętrzne poświadczenie O Santander Bank Polska/Profil działalności
6 GRI 2-6 Działalność, łańcuch wartości i inne relacje biznesowe Potwierdzenie audytu/Niezależna atestacja
7 GRI 2-7 Pracownicy Profil działalności
8 GRI 2-8 Osoby świadczące pracę na rzecz organizacji, które nie są jej pracownikami Zrównoważony łańcuch dostaw
9 GRI 2-9 Skład i struktura najwyższego organu zarządzającego Zielone finanse
10 GRI 2-10 Powoływanie i wybór najwyższego organu zarządczego Struktura zatrudnienia
11 GRI 2-11 Przewodniczący najwyższego organu zarządzającego Wyniki w obszarze społecznym
12 i3maciej 06/03/2024 07:32 AM i3maciej 06/03/2024 07:32 AM GRI 2-12 Rola najwyższego organu zarządczego w nadzorowaniu zarządzania wpływami

Struktura zatrudnienia

13 GRI 2-13 Przekazanie odpowiedzialności za zarządzanie wpływami Wyniki w obszarze społecznym
14 GRI 2-14 Rola najwyższego organu zarządczego w raportowaniu kwestii zrównoważonego rozwoju Skład Zarządu/Opis struktury zarządczej
15 GRI 2-15 Konflikt interesu Komitety/Opis struktury zarządczej
16 GRI 2-16 Informowanie o istotnych kwestiach Różnorodność w miejscu pracy
17 i3maciej 06/03/2024 07:32 AM i3maciej 06/03/2024 07:32 AM GRI 2-17 Wiedza zbiorowa najwyższego organu zarządczego

Powoływanie zarządu, ocena jego działań, wiedza i kompetencje członków/Opis struktury zarządczej

18 GRI 2-18 Ocena wyników działalności najwyższego organu zarządczego Powoływanie Rady Nadzorczej/Opis struktury zarządczej
19 GRI 2-19 Polityka wynagrodzeń Skład Zarządu/Opis struktury zarządczej
20 GRI 2-20 Proces ustalania wynagrodzenia Rola zarządu i rady nadzorczej
21 GRI 2-21 Wskaźnik rocznego wynagrodzenia całkowitego Komitety/Opis struktury zarządczej
22 GRI 2-22 Oświadczenie o strategii zrównoważonego rozwoju Opis procesu raportowania
23 GRI 2-23 Zobowiązania ujęte w politykach Konflikty interesów/Wartości i etyka
24 GRI 2-24 Realizowanie zobowiązań ujętych w politykach Wartości i etyka
25 GRI 2-25 Procesy naprawcze dotyczące negatywnych oddziaływań Powoływanie zarządu, ocena jego działań, wiedza i kompetencje członków
Kod wskaźnika Nazwa Miejsce w raporcie